Beslissingen nemen

Ik heb al heel wat beslissingen genomen de laatste weken, sommige al moeilijker dan andere.

  • Heel in het begin – als kersverse ouders – was er de vraag of we onze zoon bij ons op de kamer zouden leggen. Of toch maar in zijn eigen kamertje. Want beide opties hebben zo hun voor- en nadelen, evenveel van elk zelfs. En wat die van Kind & Gezin ook zeiden, ik ben voorlopig nog altijd blij met de beslissing om toch direct de eigen kamer te nemen. Hoewel het met momenten met een klein hartje was.
  • Zoals borstvoeding blijven geven, ook als ik ga werken. Of toch maar afbouwen tegen dat ik terug moet beginnen. Of ’s morgens en ’s avonds nog borstvoeding geven. Of toch maar fulltime borstvoeding… Eindelijk is de knoop doorgehakt: we proberen het gewoon fulltime en zien wel of het lukt of niet! En lukt het niet, dan heb ik mezelf niet te verwijten dat ik het niet eens wilde proberen… Oefff, das een zorg minder!
  • Daarnaast ook of het wel lukt met de fiets terug gaan werken. En op tijd terug aan de creche staan. Of toch maar een scooter aanschaffen. Maar ik heb zo’n deugd van dat fietsen. En eigenlijk wil ik helemaal geen scooter, al zou het wel een stuk gemakkelijker zijn… Toch maar eerst proberen met de fiets en dan zien of het lukt?
  • En tot slot mijne blog: zal ik nog wel tijd hebben? (voorlopig niet) Zal ik nog wel zin hebben? (voorlopig niet) Wat kan ik allemaal vertellen? (voorlopig niet veel inspiratie- ik kan toch niet heel de tijd over mijne kleinen schrijven e!!) Zou ik hem niet beter afsluiten?
Dit bericht werd geplaatst in Beslommeringen, Het leven zoals het is, Tourna, Vragen. Bookmark de permalink .

Een reactie op Beslissingen nemen

  1. Elvire zegt:

    Nee, niet stoppen… afwachten! Je zal de tijd wel terug vinden, geloof me 🙂
    Kheb echt respect voor je, fulltime borstvoeding. Na 2 maanden fulltime was ik eigenlijk ‘blij’ dat ik kon afbouwen. Laura had er ook geen voldoening bij. Maar als dat jou lukt, echt waar, super! 🙂

Plaats een reactie